24 sata podrška: info@itlogistic.me

MNE: +382 67 2 333 11       SRB: +381 69 35 35 132

Obeleži sve tipove domena (Za proveru tipova domena koji se ne nalaze u listi, molimo Vas obratite nam se putem kontakt forme)

FACEBOOK-ADWORDS ODRŽAVANJE/KAMPANJE

Društveni mediji su puno više od same platforme za druženje pojedinaca. Društveni mediji postaju važna "BUSINESS" platforma, na kojem možete naći najveći broj svojih klijenata, te je s time lakše doći do novih, budućih klijenata. Društvene mreže postaju najjači marketinški kanal, a profesionalne facebook aplikacije Vam otvaraju vrata najvećeg tržišta prema svojim korisnicima.

Facebook je moćan alat koji se danas ne sme izostaviti iz poslovanja. Profil na Facebooku ima 51.7% stanovnika Crne Gore, što je ugrubo brojka od oko 325.000 ljudi. Kao najposećenija društvena mreža u Crnoj Gori ima tendenciju stalnog rasta, kako u privatne tako i u poslovne svrhe.

Izrada i održavanje Facebook stranica samo je jedna od usluga u našem spektru. Ako Vas zanima kako napraviti i održavati Facebook stranicu posaljite nam Online zahtev i mi ćemo Vam pomoći u tome.

Navedena usluga podrazumeva:

 - Izradu Facebook fan stranice
 - Usklađivanje grafičkog izgleda Facebook stranice s Vašim postojećim vizualnim identitetom
 - Punjenje stranice sa sadržajem (osnovne informacije o Vašem preduzeću, slike, tekst, video...)
 - Sve Facebook fan stranice imaju mogućnost praćenja statistike posjeta (broj poseta, broj fanova, starost posetilaca, pol i sl.)

Inicijalno podešavanje naloga (Grupe): 50 eura (ukoliko klijent nema FB grupu)

Facebook je društvena mreža koja je nastala 2004. godine. Do danas je ova inovacija XXI veka promenila mnoge sfere svakodnevnog života: kako komuniciramo sa bliskim ljudima, kako se informišemo, kako iskazujemo svoje stavove i osećanja. Javnost je dobila još jedan kanal komunikacije koji se prepoznaje kao vrlo uticajan i značajan.

O veličini ove mreže uveravaju sledeći podaci:

- Oktobra 2012. broj korisnika ove mreže dosegao je 1 bilion.
- 28. avgusta 2015. je objavljeno da je broj korisnika u tom danu dosegao 1 bilion.
- Svaki sedmi stanovnik planete aktivno koristi Facebook na mesečnom nivou, od čega 48% korisnika starijih od 18 godina pristupa Facebook-u na mobilnom uređaju;

U Srbiji se takođe prati ovaj trend i ovo tržište ima značajan potencijal:

- U Srbiji ima 3-3,5 miliona mesečno aktivnih korisnika koji su stariji od 18 godina.

- 46% mesečno aktivnih, punoletnih korisnika Facebook-a u Srbiji su ženskog , a 54% su muškog pola.

- Kada su starosne kategorije u pitanju, 440.000 aktivnih korisnika ima između 13 i 18 godina, 1.000.000 aktivnih korisnika ima 19-25 godina, a broj mesečno aktivnih korisnika koji pripadaju grupi 26-35 godina starosti ima 990.000.

- 61% ciljne populacije koristi isključivo mobilni uređaj kada pristupa Facebook-u, 39% koristi isključivo desktop računar za pristup Facebook-u.

-42% korisnika Facebook-a iz Srbije je na svom profilu istaklo da živi u Beogradu.

* Zvanični podaci dobijeni iz Facebook alata za oglašavanje.

Reklamiranje na Facebooku

Kako je Facebook postao najpopularnija i najkorišćenija društvena mreža, tako je postao i nezaobilazan deo Internet marketinga u Srbiji. Ovo je platforma na kojoj ljudi provode veliki deo svog vremena u okruženju koje im je poznato i u kome se osećaju prijatno i bezbedno. Uz dobro vođenu marketinšku kampanju, korisnici će se vezati za određeni brend, a usput i zabaviti.

Prednosti Facebook oglašavanja:

     • Postojanje dvosmerne komunikacije – vrlo važna pogodnost na Facebook-u je povratna informacija u vidu lajka, komentara, pitanja ili deljenja sadržaja sa stranice kojim korisnici iskazuju svoj stav o kampanji i brendu.

     • Pronalaženje najrelevantnije ciljne populacije – uz precizan sistem targetiranja Facebook oglasima, moguće je predstaviti poruku kampanje usko ciljanim grupama korisnika, a oni zauzvrat dobijaju informaciju o proizvodu/usluzi koja ih zaista zanima.

     • Plasiranje informacija u različitim oblicima – na različite načine se može ispoljiti kreativnost u kampanji - kroz tekstove, fotografije, embedovane linkove, video snimke.

     • Povećanje svesti o brendu je važno kako za poznate, tako i za nove brendove na tržištu. Uz dobro odabrane alate za oglašavanje na Facebooku, brzo se dolazi do ciljne populacije koja se upoznaje sa brendom i pretvara kvalitetnim sadržajem u populaciju potencijalnih potrošača.

     • Stvaranje lojalnog odnosa sa fanovima kroz kvalitetan sadržaj i atraktivne ponude koje će im biti prilagođene i zanimljive je jedan od glavnih ciljeva kampanje.

Community management i Facebook oglasi

Glavne prednosti Facebook oglašavanja se ogledaju u mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljnom auditorijumu, mogućnosti preciznog targetovanja ciljne grupe po geografskoj lokaciji, demografskim podacima i interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja ovih poruka i mogućnosti praćenja detaljne statistike o broju dosegnutih korisnika, ceni klika i uspešnosti kampanje uopšte.

Facebook oglasi se mogu prikazati na News Feed-u korisnika kao Sponsored Posts ili sa desne strane u koloni jedan ispod drugog. Klikom na njih korisnik odlazi na Facebook stranicu brenda ili neku drugu adresu na internetu (npr. na web sajt). Jednom posebnom sinergijom – dobrim oglasom, kvalitetnom stranicom i dobrim sadržajem dobijamo željeni rezultat. Svako će kliknuti na oglas koji se po nečemu izdvaja od drugih i ukoliko stranica na koju oglas vodi pruža konkretne informacije i još poneki zanimljiv sadržaj vezan za brend (što je deo kampanje koja se bavi kreiranjem i osmišljavanjem postova na stranici), korisnik će tu rado provesti neko vreme, lajkovaće stranicu, a ukoliko mu vaše usluge nisu trenutno potrebne, sigurno će vas se setiti sledeći put kada mu zatreba proizvod ili usluga koju nudite.

Cena usluge za vođenje Adwords i Facebook kampanja naplaćuje se na mesečnom nivou, na osnovu budžeta koji je klijent planirao da uloži u reklame, i to:

  1. Za predviđeni mesečni budžet do 500 eura - mesečna provizija  iznosi 100 eura (fiksno)
  2. Za predviđeni mesečni budžet od 500 do 3000 eura - mesečna provizija  iznosi 15% od predviđenog budžeta
  3. Za predviđeni mesečni budžet preko 3000 eura - mesečna provizija iznosi 10% od predviđenog budžeta

 

 

 

Sve cene na sajtu su prikazane BEZ uračunatog PDV-a!

2198

                  Više od           uspešnih projekata

"...Sarađujući sa IT LOGISTIC-om naša firma je dobila profesionalnu IT podršku. Brzinom i stručnošću u radu poslovna saradnja se razvijala godinama unazad i taj kontinuitet planiramo i da nastavimo..." RADISAV PUSULIĆ - Direktor SILOG DOO - www.silog.me
Name author,
"...Svima koji žele da njihova firma ima perfektno poslovno predstavljanje u virtuelnom svetu bih preporučio saradnju sa IT LOGISTIC-om čiji tim je učinio da sajt naše firme bude besprekorno odrađen web dizajn koji nas izdvaja od drugih..." AHMEDIN BIBEROVIĆ - Direktor EMILIO STECHER DOO - www.emiliostecher.me
Name author,